naar top button

Welkom bij KBO
Ter Apel

kbo compact logo

Wij zetten ons samen met onze afdelingen in voor de senioren in de samenleving.
Zo hoort ook hulp bij de belastingaangifte in het voorjaar tot de mogelijkheden.

De KBO, afdeling Ter Apel is een actieve vereniging die opgericht is op 1 januari 2006. De ontmoeting van de leden, in een gezellige en onderhoudende sfeer, staat centraal. De nadruk ligt op de alledaagse aandacht voor elkaar met lezingen en voordrachten, vieringen, bloemschikken, uitvoeringen van toneel en muziek, high-tea, dagjes uit. Dit alles vanaf september tot en met mei in wisselend aanbod.
Deze activiteiten zijn op dinsdagmiddag en beginnen om 14.00 uur in het parochiehuis nabij de R.K  Willibrorduskerk.
Wandelen en fietsen worden het gehele jaar door aangeboden om het samenzijn en bewegen te bevorderen.

Wij zetten ons samen met onze afdelingen in voor de senioren in de samenleving.

Heeft u interesse en bent u 55 jaar of ouder? Neem dan contact op met een van onze bestuursleden óf kom eens kennismaken bij één van onze activiteiten. U bent van harte welkom. Namen en adressen staan op de achterzijde van het informatie boekje

De afdeling telt zo’n 115 leden en is daarmee een van de grotere in de provincie Groningen. Maandelijks wordt, samen met ONS magazine, ook een nieuwsbrief geleverd met informatie en bijzonderheden van de afdeling. En 1 x per jaar, in augustus, wordt het jaarprogramma aangeboden met het overzicht van alle activiteiten per maand.
Het lidmaatschap voor dit jaar (2024) is € 27,50. Hiervoor krijgt u het magazine, de digitale nieuwsbrief, inclusief de aanbiedingen van ONS magazine.
U bent welkom bij alle lezingen/activiteiten en natuurlijk zijn het wandelen en het fietsen hierbij inbegrepen

Onze onderdelen

→ Jaarverslag 2023