naar top button

Lokaal
Stadskanaal
augustus 2024

Vanaf nu kunt u onze KBO afdeling aanmerken als goed doel.

Speelt u mee?

Het ondersteunen van een goed doel, vereniging of stichting kan een positieve impact hebben op de gemeenschap en biedt mensen een eenvoudige manier om bij te dragen aan een zaak die zij belangrijk vinden. Door deel te nemen aan een loterij zoals de Vrienden Loterij, kunnen deelnemers niet alleen kans maken op prijzen, maar ook een deel van hun inleg doneren aan een geselecteerde organisatie. Het proces om een goed doel te koppelen aan een lot is gestroomlijnd om het voor deelnemers gemakkelijk te maken hun steun te tonen. Met een eenvoudig telefoontje en het verstrekken van enkele basisgegevens, kan men bijdragen aan het waardevolle werk van organisaties zoals de KBO Stadskanaal, en zo helpen bij het bevorderen van hun missie en activiteiten.

Speelt u nog niet mee?

Voelt u ervoor om mee te gaan spelen dat kunt u dat heel eenvoudig regelen op de website van de VriendenLoterij>steun uw club, vereniging of stichting.

Informatie

Informatie over trekkingen, voordelen en zo meer vindt u op de website:www.VriendenLoterij.nl. Een lot kost € 15,25 per keer. Trekking 15x per jaar.

Speelt u al wel mee ?

Onze registratiecode is 21717. Deze code kunnen leden en anderen misschien gebruiken om onze club te steunen. Vanaf dit moment is het voor deelnemers die al meespelen in de Vrienden Loterij mogelijk om het goede doel van hun lot over te zetten naar KBO Stadskanaal. Dit levert op korte termijn al extra inkomsten voor KBO Stadskanaal op!
lees hoe je kan omzetten

Je kan helpen

Help ons en vraag vrienden en bekenden die meedoen met vriendenloterij om hun lot op KBO Stadskanaal te zetten.