13 september 2023

Jubileum

Dineke opende de bijeenkomst. Met 37 leden een mooi gevulde zaal. Ze begon met het nieuwe onderkomen. Prima ingericht en het ontbrak ons aan niets. Daarna een welkom voor leden die voor de eerste keer de woensdagmiddag bijwoonde. Ze vertelde over de geschiedenis van KBO Stadskanaal. De eerste leden van het eerste bestuur. En nog meer leden van het eerste uur. Het werd vervolgd door een jubileum lied begeleid door Ada en Simon.

Daarna bedankte ze Herman en Liny. Ze beschreef de functies en inzet van Herman en de steun van Liny. Voor Herman een cadeaubon en voor Liny een bos bloemen. Nog even een herinnering van de penningmeester van de Rabobank clubsupport en de winnaar van de vakantiepuzzel. Op het digibord verscheen een fotoreportage van allerlei activiteiten uit het verleden.

Na een kop koffie installeerde men de barbecue en gingen Simon en Gerard aan het werk. Er werd gekletst en heerlijk genoten van salade's stokbrood vlees vis en een consumptie. Om 16:00 uur werden de feestelijkheden afgesloten.